Hackhathon

ByDgoski Hackathon blick edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Phasellus vitae risus vel ex porta tempus. Morbi quis efficitur purus, vel tempor sem. Nullam mattis felis nec ultricies suscipit. Quisque lobortis elit eros, a eleifend ipsum suscipit in.

O WYDARZENIU

Zapraszamy na kolejne wydarzenie – III Bydgoski Hackaton, który odbędzie się 29 i 30 marca 2019 r.

Będzie to jak poprzednio spotkanie w jednym miejscu pasjonatów programowania, aby w czasie jednej pełnej doby w niewielkich kilkuosobowych zespołach zmierzyć się z samodzielnie wyznaczonymi problemami i zagadnieniami.
Sprzyjająca atmosfera pozwoli pobudzić kreatywność oraz podzielić się wiedzą i doświadczeniem.
Hackaton to spotkanie interpersonalne i zespołowe – rejestracja będzie indywidualna, a w grupy będzie można dobrać się na miejscu.
Uczestnicy pracować będą na własnym sprzęcie (należy przynieść swój laptop/komputer), natomiast organizator zapewnia dostęp do internetu.
W trakcie Hackathonu można będzie liczyć na pomoc i podpowiedź ekspertów.
Dla uczestników przewidziano napoje i posiłki, miejsce na niezbędny odpoczynek. Zapewniona będzie też opieka i w razie potrzeby pomoc medyczna.

Finałem Hackathonu będzie ocena prac. Drużyny w czasie nie dłuższym niż 5 minut zaprezentują swoje projekty. Każdy uczestnik otrzyma pamiątkę z wydarzenia, a najciekawsze prace zostaną odpowiednio wyróżnione – szczegóły wkrótce.

LOKALIZACJA

Biblioteka Główna Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
ul. Karola Szymanowskiego 3

Wejście główne od ronda na skrzyżowaniu al. Powstańców Wlkp. i ul. Ogińskiego

AGENDA

Piątek 29 marca 2019 r.

17.00 rejestracja uczestników/odbiór identyfikatorów
18.00 start zespołów
21.00 kolacja

Sobota 30 marca 2019 r.

8.00 śniadanie
14.00 lunch
18.00 prezentacja drużyn i ogłoszenie wyników

NAGRODY

Zachęcamy do zgłaszania udziału w III Bydgoskim Hackathonie – formularz zgłoszeniowy jest dostępny na tej stronie w sekcji “Rejestracja”. Hackathon rozpocznie się 29.03.2019, od godziny 18:00 i będzie trwać całą dobę!

 

I miejsce:
5 klawiatur do gier (grywalnych) ufundowanych przez firmę RevDeBug
5 płatnych staży w firmie Atos

II miejsce:
5 zestawów słuchawek do gier (grywalnych) HYPERX Cloud Stinger ufundowanych przez firmę Atos
5 zestawów upominków ufundowanych przez Uniwersytet Kazimierza Wielkiego

III miejsce:
5 zewnętrznych dysków twardych 2 TiB ufundowanych przez firmę Syneo
5 zestawów upominków ufundowanych przez Uniwersytet Kazimierza Wielkiego

Ponadto upominki dla wszystkich uczestników ufundowane przez firmę Atos.

FUNDATORZY

REJESTRACJA

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zaakceptowanie i przestrzeganie Regulaminu Hackatonu. Udział w Hackatonie jest bezpłatny. O przyjęciu do konkursu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas trwania rejestracji od 26 lutego 2019 r. do wyczerpania limitu 60 miejsc.

Niniejszym oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem (do pobrania poniżej) i akceptuję jego warunki.

ORGANIZATOR

 

tel. +48 52 50 656 50, mejl: biuro(at)bki.org.pl

Osoba odpowiedzialna
Michał Majcherek, zastępca dyrektora klastra
tel. +48 660 594 109, mejl: michal.majcherek(at)bki.org.pl

PATRONI

Patronat honorowy

Patronaty i partnerstwa

Switch The Language